Wednesday 30 September 2009

Off to Scotland!

I will be set off for Scotland at dawn on Wednesday. I am so excited as this is my first trip to Scotland after living here in the UK for more than 2 years. It is autumn now, weather getting cold. Hopefully that would be a bright sunny day tomorrow.

再过几个小时,我将会起程到一个男子穿裙的地方'苏格兰', 好兴奋哦!这是我第一次到苏格兰旅游,希望秋天的天气不会太过为难我!我要好好的留念一下下!
听说那里的风景很美。。
听说苏格兰的音乐很好听。。。
听说那里的男人穿裙子的。。。
不用再听说了,明天我就去亲身体验!

No comments:

Post a Comment